Ge mah onsdag, änd fredag dååra!


Man blir inte alls taggad va?! så förbannat sjukt.
Ut på onsdag. Ut på fredag och ut på lördag :)!
På onsdag följer jag med Linnea och co. På fredag ska jag ut i gävle med min bäjb Viktor och dom andra stonkarna från sandviken :). Gud vad jag saknar dom nu! känns som att man börjar glida ifrån dom lite :(! Ska röja på golvet med Viktor som vanligt. Vi är som fisken och vattnet. Är det någon jag kan vara mig själv med så är det fan han Malin och Johan. Men som det sägs.. Från kärlek till bästa vänner :D Fan va längesen det var jag drack öl i huvudtaget!

På torsdag funderar jag på att åka upp till farmor och sova i stugan i ockelbo :)! skulle vara så jävla skönt just nu. Åka ut med båten en sväng. Jag vill umgås med mina vänner :(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0