Göteborg i morgon, andra gången denna sommar.

Imorgon far vi till Göteborg :)
Ska försöka komma iväg 7 på morgon. Så fort vi kommer fram ska vi ta en runda på stan. Ska bo på Scandik hotell mitt i stan så det blir ju inte så långt att gå precis. På torsdagskvällen blir det till att mysa och vara på hotellet, kanske ta någon öl. Fredag är det Liseberg som gäller och jag ska åka alla karuseller som finns. Dock får jag ju åka helt själv eftersom Niklas verkar ha planerat annat med sina vänner så jag blir till att gå med familjen :) På kvällen vet jag inte om jag ska vara barnvakt eller gå ut och dricka någonstans med Niklas och hans vänner.. kvittar helt för mig just nu. På lördagen åker familjen hem och vi stannar kvar längre eftersom Niklas inte kan köra direkt på morgon efter att han ha druckigt.

Självklart tar jag med mig datorn och bloggar från hotellet. Kan jag bjuda på lite kort eftersom jag har kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0