Ja men har man tråkigt så har man väl

* Du är tillsammans med? - Niklas Löv
* Och varför det? - Jag tycker om han
* Har han fått något smeknamn av dig? - 
* När blev ni tillsammans? - Det vet jag inte
* Hur täffades ni? - Utanför han första gången om man ska vara noga
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - nix
* Hur gammal är han? - 23, 24 i år
* Älskar du honom? - För mycket ibland
* Har du slagit honom? - ja o ja
* Har du roligt med honom? - När vi väl gör något och båda är på humör kan jag inte ha roligare
* Skulle du kunnna bo med honom? - vettefan.. men jo
* Beskriv honom med tre ord? - Nja.. Inte bra på sånt här ja :(
* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - så länge vi älskar varandra är väl ett bra svar på frågan
* Får han dig att skratta? - Självklart
* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Det finns inga ord för vad jag känner för honom.
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Allt, allt allt allt
* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - När vi har varit ifrån varandra någon dag, ja 
* Vad har han för ögonfärg? - blå har den blonda jäveln
* Vad är det finaste du fått av honom? - bebisen i min mage :) Nja, blommor
* Har ni samma humor? - Tror inte det
* Planerar ni framtiden ihop? - Mest på skoj tror jag väl 
* Skulle han bli en bra pappa? - Det tror jag absolut
* Vad gjorde ni senast ni träffades? - hm, bilbingo
* Vad gör han när han inte är med dig? - Det vet inte jag
* Är du svartsjuk ? - mjaa , egentligen inte. Men det kan jag nog vara om jag sätter den sidan till .
* Har ni bråkat nångång? - hehe, neee (A)
* Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - ja
* Skulle du kunna vara otrogen? - Men aldrig i mitt liv. Och skulle jag vara det skulle jag inte tveka om att säga det.
* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 18 dagar tror jag
* Vem håller i fjärrkontrollen? - Men han.. Skulle väl aldrig jag få göra?
* Går ni ut ofta? - NEJ
* Har ni samma musiksmak? - NEJ
* Är han romantisk? - NEJ
* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - nej
* Har han någon fobi? - Inte vad jag vet
* Gillar han sport? -jaaaa.... suck
* Är han en djurvän? - han hatar dom väl inte precis
* Kan han sjunga? - ja vet inte :)
* Spelar han nått instrument? - nej
* Kan han laga mat? - jaaa det kan han :)
* Är han envis? - mmmmm
* Tycker han om att resa? - I sverige vet jag inte :)? men han kommer att gilla det
* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Sa att jag var ugly
* Vad är det sötaste han sa sist? - Om jag fick höra nå sött från han någongång skulle jag nog bli klad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0