Jag blir så jävla trörr

HEEEEEEEEJ IGEN BLOGGEN! :) ROLIGT ATT VARA TILLBAKA
Eller not.. Jag har inte alls varit sugen på att blogga dom senaste dagarna faktiskt.

Har inte gjort något spännande eller?
Vart och badat med Niklas och hans kompis Chimmy. Linnea och Malin ungefär. Va på strandbaden ena dagen och brämmen den andra dagen.

Följde med Niklas och Patrik ut en stund igår. Hade jätte trevligt tills att jag och Niklas gick hem på kvällen.. imorse vaknade vi och mös i sängen. Vi åkte till far min och badade i poolen. Sedan hämtade vi upp Rickar och mamma och for på bilbingo. Jag kammade hem 1000 kr. Skönt!¨

Nu sitter jag hos pappa, ska ta mig lite rostbiff och potatissallad. Så jävla gött! Sover utan Niklas inatt, fyfan! Imorgon ska jag iaf ha roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0