Jag kan inte skylla ifrån mig, det är bådas fel.

Kvällen har väl inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Jag och Niklas är nu i varsina rum och är sura på varandra.. Jag känner mig så taskig och elak som inte kan hitta på något med han, han ville ju så gärna åka och bada idag stackard. Jag erbjöd mig att följa med fast jag verkligen inte orkade. Men han tog sig en dusch och bjöd på pizza istället. Nu gick han och la sig istället, utan att säga något. Hatar när det blir såhär. Blir till att sova på soffan för min del då :) Just nu vågar jag inte gå in dit och prata med han. Det får väl då vara. Får väl se om ub har lust att hämta mig, haha.

Har nyss tittat på den här filmen - kattautonaten
Trodde kvällen skulle sluta med en film med Niklas, men så vart det ju inte :) godnatt


Kommentarer
Postat av: Karlingebjorg

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-01-24 @ 09:27:51
URL: http://karlingebjorg.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0