Låt Rederiet aldrig någonsin ta slut!

Nu ligger jag i Niklas säng och tittar på mitt älskade Rederiet. Inne på avsnitt 18 nu och jag är helt lost i detta program. Lite ledsamt att jag bara har ungefär 310 avsnitt kvar :( hoho det är så jävla spännande ska ni veta!

For iväg och badade i brämmen idag, jag Sanna och Niklas. Allt gick så bra tills på vägen hem. Satte mig i bilen och vart förbannat jävla yr. Såg inte sakerna runt omkring mig. Varje grej kom fram och tillbaka i ögonen. Efter det vart jag helt utmattad. Orkade inte titta på vägen, kunde hålla ögonen öppen och jag hörde knappt vad Sanna och Niklas sa i bilen. Fortsatte att sova när vi kom hem igen. Eller.. när vi kom hem till Niklas.

Ja ni! Nu åkte den jäveln Björn in för narkotikabrott. Det blir fan inge mer spännande än såhär.. Måste ropa på Niklas så han får öppna ett till avsnitt till mig. Jag är så jävla trött också! Mår inte alls bra.. Trodde att det var slut på dethär :( men icke sa nicke.. På tal om Niklas, han vet inte vad Shark betyder. Haha! Näni :)! godnatt idioter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0