Ni som är känslig för snor, läs inte..

Det blev inge ungdomsmottagning för mig idag. Jag valde att sova över det hela. Skulle också ha jobbat från halv 10 till halv 2 men det glömde jag totalt bort. Hur fan kan jag vara så jävla slarvig? Har haft dom konstigaste drömmarna ni kan tänka er. Vaknade öven och grinade idag igen. Dock läste jag på en hemsida om gravida kvinnor. Man kunde drömma konstiga drömmar om man är illamående, rätt coolt tycker jag :)

Vaknade iaf vid 10 tiden och kunde inte andas. Petade in fingret i näsan och ut följde världens största storbuse med som satt kvar på fingret, jag orkade inte hämta papper och va skit trött så jag somnade.. När jag vaknade nu så var den jäveln borta! tänk om han sitter i håret? lär fan duscha. Min älskling är påväg hem från ljusna nu med. (är hos han). Jag har sagt åt han att göra kyckling sallad med pasta men utan sallad :) mihi. Och han kommer dra med mig och bada.. tråkigt att jag inte har någon bekini här :D busted?!


Kommentarer
Postat av: malin hammarström

hahah gott med snorbusar

2010-07-02 @ 16:29:06
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: malin hammarström

och ååh du åt säkert den därför den är borta vafan!

2010-07-02 @ 16:29:40
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: Anonym

tala om för niklas att han har ansvar för vad han gör kram stina

2010-07-02 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0