Ockelbomarknad for the.. mm


DET ÄR JU SÅKLART OCKELBOMARKNADEN I HELGEN!
Dock har jag inte varit där på två år eftersom jag har varit på peace and love och det har ju krockat. Men iår ska jag dit :) egentligen skulle hag ha varit full idag och imorgon med mina vänner. Men ajg har valt att bara åka imorgon på dagen med Niklas tror jag. Niklas och hans syster son om Niklas nu får fingrarna ur arselet och ringer Nina och frågar om han har tid att följa med. Jag ska då fan åka karuseller :)Men då spyr jag väl..

Var nyss iväg och spydde på toan, så nu står spyhinken brevid mig. Man kan ju tro att jag har trillingar här i.  Köpte åksjuketabletter igår för att det tydligen skulle hjälpa mot att jag var yr. Men så fan heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0