Sluta fjanta Natalie, vakna nu då för fa-an

Jahapp, då var man uppe. Sitter halv vaken i soffan hemma hos pappa och ska försöka vakna till. Bara ut och måla plank. Men hade tänkt att doppa mig i poolen innan så jag är riktigt förbannat jävla vaken. Knappt sovit något inatt. Tårar efter ilska efter tårar efter hat. Och folk förstår inte hur jag klarar av det utan att säga något. Skiter man väl i.. Just nu är jag helt tom i kroppen. Jag vill inte göra någonting idag. Jag vill inte ens gå till ungdomsmottagningen för dig lär jag gå helt själv med. Jag känner inte stöd från en enda människa när det gäller dethär. Ska bli skönt att få träffa Viktor ikväll. Han kommer förstå direkt och han är den enda människan jag vill krama om och grina med just nu. Fast det ska ju dock inte hända eftersom jag ska ha förbannat roligt ikväll :) men gråten har suttit i halsen på mig i flera dagar nu. FAN VAD JAG TOKLÄNGTAR TILLS IKVÄLL! Alla från Sandviken :)! Umgås med Madde, träffa Philip som va hundra år sedan. Jag är rätt rädd att jag ska bli för jätte full. Men det skiter man väl också i :) Fan vad jag måste sluta säga "det skiter man väl i".. Hatar dom jävla orden, lol.

Om man skulle åka till norge någon vecka.. Jag vill bort. Skulle nöja mig med att åka till farmor i någondag bara. Men det.. Näru Natalie! Nu kom jag på mig själv :D Det skiter man väl inte i.. Fyfan.. För trött för sånthär. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0