Tillbaka från Niklas shopping runda

Woppa woppa yäijä!
Nu är vi hemma, eller vi är tillbaka hos Niklas efter valbo :)
Sista gången jag fick följa med han dit :( gör inget! för att jag hatar ändå att gå runt i klädaffärer. Han fick inte heller göra det för mig eftersom han bara tittade på kläder, och det kan han fan göra i Göteborg!
Gick till ikea och där köpte han handdukar ljus och en svart fin matta han ska ha i vardagsrummet. Den fick man ju tjata på han eftersom han inte "orkade" bära den. Sedan tog vi en sväng in på plataget och där köpte han två tråkiga blommor :) Nu ska vi mysa lite grann har jag bestämt sen åker jag till min Sanna och Niklas ska åka skäjtbård.

Bilder är från hedemora när jag och niklas var där uppe och hälsade på familjen annulunda. Vi skyddade oss mot myggen.


Kommentarer
Postat av: Noaelena

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-09 @ 20:50:05
URL: http://noaelena.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0