Äntligen är jag hemma igen.

Hemma.. hemma hemma hemma!
Hur fan ska jag sommarfatta helgen ens? Det har väl både varit roligt och lite tråkigt då och då. Men vi gör ett försök
Torsdag: Åkte till stockholm 2 på natten i bil. Jag linus och Niklas

Fredag: bussen till göteborg gick halv 6 på morgon. Framme klockan 1. In på festivalen och dricka öl fram till klockan halv 11. Först satt jag och Niklas i ena tältet i någon timme, sedan flyttade vi oss till det andra där alla andra satt. på kvällen då det var Rammstein som vi gick och tittade på. Den fredag är jag väl inte så pepp på att komma ihåg faktiskt, den var inte alls rolig vissa tillfällen. Längtade bara hem den dagen och skulle göra vad som helst för att få komma hem. Åkte iaf hem till Niklas kompis och sov på kvällen

Lördag: Vaknade upp och fick åka bil till festivalen igen. Idag var det stora dagen. Det regnade rätt förbannat mycket. Vid 4 tiden gick vi ut till Eddie och Linus som var rätt jävla jätte full utanför festivalen. Vid 6 tiden gick vi in igen då vi hittade Pontus Malin och Joel i öltältet. Satt oss där och där satt vi i 3 timmar då jag och Niklas gick för att träffa In flames. Inte alls som jag trodde faktiskt. Spec inte Anders så var rätt besviken. Inte nog med det utan det var deras sämsta spelning någonsin! Dom blir fan bara dåligare för varje år. Klockan 1 gick bussen hem iaf och alla somnade. Linus på golvet, eddie med bena över stolarna och jag med mina med lite högre upp så när folk skulle gå på toaletten fick dom klätra över 4 buss soffor. I stockholm klockan 7 på morgon då vi åkte hem till eddie och sov till klockan 12, pizza sen for vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0