Äntligen händer det något roligt i denna skit stad med!

Jag har hört ryckten i Sandviken att det är en kille, som jag absolut inte trodde detta om. Har satt på en annan kille i röven plus att han har sugit av han. Jag har absolut ingenting emot bögar i huvudtaget, tycker dom är nästan det bästa som finns. Iaf max :) men jag är mer chockad att det var just dom två.. Att det kan hända i detta lilla samhälle. Plus att ena killen hade tjej. Fan va pinsamt för henne, eller vad vet jag. Men då borde man ju känna sig världelös som tjej alltså. Men jag tycker att det är rätt roligt :)


Kommentarer
Postat av: malin hammarström

hahahha

2010-07-01 @ 13:55:12
URL: http://maaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0