För Charline med 17 år, men heter inte Ellinor

Gårdagen blev till att fira syrran i stensätra. Började med att titta på fotboll. Sedan gick vi ner i källaren och dunkade musik för hela sverige. Jag och charline skulle springa på ett springband men jag flög in i väggen. När jag skulle försöka ställa mig igen så ramlade jag igen och hade ner ölen. Charline och Maria blev ikastad i poolen. Vi satt och drack ett tag sedan vände dom upp och ner på mig så alla saker flög ur. Drog mig ner till poolen. Jag slet och slog, fick till en höger på Mattias i ansiktet så han vart tvungen att släppa taget. Men Wall vägrade ge upp. I nästa ögonblick låg jag i iskallt vatten men strumpor byxor linne tröja och en skjorta på mig. Vid 1 kom Johan och då for vi till gävle.

Idag är det midsommar och jag vaknar upp med världens bästa humör som inte ens varade i 5 minuter.. Helt sannslöst. Nu ska jag försöka fixa skjuts hem till Sandviken så jag kan vara med och fira kusin adam och Charline hos mormor i forsbacka. Men som vanligt får jag väl inte vara med på någonting eftersom det inte går att planera. Så nu ska jag väl sitta här i rummet så jag slipper störa nå mer. Fan va trött jag blir! samma sak hela tiden. Puss på er :) ha en trevlig dag. Kamera jävlen dog på kvällen med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0