För ni har tagit studenten för ni har tagit studenten fyfan va ni är bra!

Lite om gårdagen dåra. Började med att jag vann en jävla massa pengar. SUPA! tänkte jag ju självklart då. Vi tog taxi ner på steel. Jag mamma och Stefan. Träffade på Henke Marcus och Ellner där så vi satt med dom. Sedan gick jag och mötte Viktor. Träffade på Åhlund vilket var förbannat länge sen :) Efter att ha suttit på steel till halv 1 drog vi vidare till lobby. Där träffa vi på Lina och Anna. Philip, Strand och Dommarn kom också så jag umgick lite med dom innan jag dansade ur ölen ur kroppen. Fick böra runt på axel för att han var förbannat jävla överfull så jag lämnade han. Skulle gå till Lina men då var det någon jävel som röck ner mig i soffan vid baren och när jag tittade upp så var det Philip. Satt med han i nästan en halvtimme. Gud va skönt det var! Vi bestämde att jag skulle komma upp en helt till falun så vi kunde gå på aqua och bada som vi har sagt att vi ska ha gjort i flera år :) What eva! Gick hem vid halv 2.

Mina tjejer som tog studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0