Jag är så förbannat sliten just nu, mina ögonlock hänger..

Första dagen på sommarjobbet! pust..
Jag och Simon fick skjuts dit. Innan vi satte igång stod vi och pratade med Kim och Krister. Förbannat roligt var det :) haha. Fick börja med att kratta stranden.. Marcus Charline och Maria kom så jag la ifrån mig krattan och satt med dom istället. Sedan lämnade dom mig :(.. Bara att sätta igång igen, Men vi hade roligt iaf :) Sedan var det till att kratta löven.. Blö! min rygg.. Fuck den. Kommer inte kunna göra någonting imorgon. Jag skrattade så förbannat åt Simon. Vi försökte få alla att ringa oss så vi slapp jobba. När vi väl fick åka hem kom snyggDanne woppi woppi doo! Alla gick upp till ub och käkade mat. Fick ännu roligare där för Krister och jag skulle försöka förklara alla fördelar med första dagen på jobber men det gick åt helvete :D En ny tjej har även kommit in så nu är matborden fyllda. Imorgon ska jag upp klockan 9 för att gå iväg och måla plankor. Kör hårt!

Och för det andra kommer dom från fransk tv och ska filma oss på sörtutt eftersom sandviken är så duktig på att ta emot invandrare. Smaka på den ni, fetton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0