Jag och alla dessa mygg i min lägenhet..

Jag är så trött, jag vill lägga mig i badet men jag vågar inte. Jag är så trött så jag skulle kunna dö, kroppen värker på mig. Men jag vill vänta med att sova tills min älskling ska sova. Jag fick nyss sms om att han kanske får flyga hem imorgon. Men jag ska inte hoppas för mycket eftersom det aldrig går bra för mig när jag gör det. Imorgon ska jag jobba igen.. Börjar halv 9 slutar halv 2 då är det bara raka vägen till pappa för att måla plankor.

Jag saknar mig bäjb :(! så förbannat. Jag skulle verkligen behöva en natt med han, ensamt. Bara han och jag innan helgen kommer. Den kommer gå så fort. Och innan man hinner tänka på det åker han iväg i 5 dagar igen för nästa jobb. Jag mår dåligt redan nu när jag tänker på det och han har inte ens kommit hem från denna vecka ens. Men.. Det finns inget att klaga på. Att få sakna han gör saken bara bättre. Man blir ju som sagt bara gladare varje gång han kommer hem :) MEN SNART JÄVLAR HAR HAN SEMESTER! Sköööönt breeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0