jag skiter it, precis som alla andra gånger

Och jag bara ligger här..
Orkar inte ta upp telefonen, orkar inte bry mig om någon vill mig något. Ligger och väntar på att Johan ska hämta mig så jag får åka hem till mamma. Blir till att sova där inatt, jag vill inte plåga mig själv att sova här. Sen ska jag upp på Rickard avslutning imorgon. Tänk att alla 9or slutar imorgon. Vilket betyder att dom dryga jävlarna kommer till bessemer nästa år.. Fyfan

Börjar faktiskt se fram emot fredag.
Dock tycker jag synd om Malin när hon får sitta själv på rummet medans jag följer med alla boysen ut på kroooga! Frågan är hur fan det ska gå.. Jag? full? känner ingen? sova med massa främmande människor i en liten 1a? hmm. Varför inte åka dit liksom? jag vill ut i helgen, men inte på fredag när alla i sandviken har tagit studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0