Jag vet att jag har humörsvängingar nu, så låt mig ha det då?

Jag önskade att jag kunde förklara hur det egentligen känns istället för att vara på dethär sättet. Men eftersom jag inte kan säga vad jag tycker och tänker, vad problemet är utan att allt ska vara mitt fel. Jag förstår inte hur det kan vara sån skillnad på två personer? jag är så hemskt ledsen att jag inte är den personen som en annan människa önskat. Är också hemskt ledsen att jag har mina humörsvängningar och det vet denna person om. Men jag försökte, att inte skriva och bli irriterad. Men då gjorde jag fel då med. Jag är så jätte ledsen att jag inte kan göra rätt och läsa dina tankar.. jag är så hemskt ledsen att jag inte kan ge dig den kärleken du vill ha. Åhh jag vet inte vad jag ska ta vägen. Just nu är jag så fruktansvärt sjuk och trött och har noll krafter kvar. jag är hungrig som bara fan men får inte i mig något. Jag behöver en kram och jag vill flytta hem till mamma. Godnatt

"Just nu vill jag ge upp "dethära" och sova. Så godnatt för kvällen :)" Med dom orden menade jag`= nu ska jag ge upp det här, "dethär" är FILMTITTANDET OCH DATORN. INTE MITT FÖRHÅLLANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0