Kan det bli så mycket bättre nu :)?


Jag köper biljett i veckan! Har velat dit hela våren nu. Men har inte riktigt kunna bestämt mig eftersom jag hellre ville vara med Niklas än att åka iväg och sova borta från han. Men nu får det bli av, jag och bästa killarna!

Ännu bättre är att jag kommer ha något att göra nu på dagarna, lovet!
Göteborg två gånger i sommar.
Stockholm med Marcus Ellner och Henke för att gå på nått jävla öl grej och bli full.
Hoppa fallskärm
Arvika.
Cykelsemester
Jobba
Lära mig att åka vattenskidor, vilket blir av faktiskt :)
Grönalund minst två gånger
VARA FUCKING 18 ÅR EN SOMMAR!

Har för övrigt fullt upp hela denna vecka, inge öl för min fel iaf.. inge krogen heller :) bara jobba, jobba jobba jobba. Jag är taggad, och allt känns bra nu. Känns som att jag riktigt längtar till måndag :D bara positiva saker. Upp tidigt, GÅ till pappa. Börja måla plankor. Göra mat själv haha. Få hämtning och åka till sörtutt (är så närvös över att någon ska ta livbåten så gör fan inte det) Sedan hem, duscha och göra mig klar för bus med Malcus. Både måndag och tisdag. På onsdag torsdag blir det lungt med tanke på att jag kommer hålla gång från 9 på morgon till 6 på kvällen och inte är riktigt erfaren av det, klenis. På fredag blir det jobb sedan utgång med KUSIN ERIC :D wooho! På lördag blir det ockelbo med Sanna. FAN jag bara längtar efter alla dagar. Känner att detta kommer bli super.


Kommentarer
Postat av: sanna

JAHA DU PÅ LÖRDAG DÅ JÄÄÄÄÄÄVLAR:D

2010-06-13 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0