Så förbannat trött, godnatt :)

Nyss suttit och pratar med mamma.
Jag vill inte släppa allt.. Men samtidigt känner jag mig så förbannat osäker.
Vilket jag inte borde vara eftersom jag vill lita på förhållandet jag har. Men på nått sätt verkar det inte vilja samma sak som jag vill.

Jag älskar Niklas, mer än någonsin.

Nu ska jag sova :) förbannat trött, ny dag imorgon. Snart är det helg och jag är inte alls taggad på att gå ut. Jag vill ligga hemma. Mysa med Niklas när han äntligen har kommit hem, samtidigt som jag vill vara med mina tjejer som kommer ta studenten. Samtidigt som jag vill åka med Malin till malung. Jag och  mitt ångest, beslutångest..
Att lämna Niklas idag när han skulle åka hem gjorde så ont :( första gången vi inte sover med varandra när båda kan. Redan från första början sov vi med varandra ungefär varenda jävla dag. Jag kan inte få något bättre än han, jag vill inte ha någon annan än han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0