the 40 hear-old virgin

Just nu ligger jag och tittar på film. Förbannat jävla jätte trött som jag har varit dom här dagarna.. Var ner till ica men hittade inge gått. Sen gick jag till OK och hittade inget där heller. Försökte trycka i mig en våffla men det fick jag inte i mig heller. Faktiskt... så blir jag rätt jätte sur?

Just nu är det ganska mycket jag stör mig på? fråga mig inte varför.. En sak är väl att jag måste sova själv inatt när jag vet att jag inte behöver det. Men ja, jag kan väl inte göra så mycket åt den saken eftersom jag har regler att följa men det har inte andra. Ibland.. Vill jag bara ge upp. Just nu vill jag ge upp "dethära" och sova. Så godnatt för kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0