Tjenare ny vaken brud på 18 år

Åh gud vad pengarna försvann igår. Men jag hade inte sätt av pengarna i vilket fall så det skiter man väl i :) Vaknade vid 9 idag och kunde inte somna om. Somnar jag tidigt ikväll :) Har även nån förbannat jävla gägga i ögonen som vägrar försvinna? klippar ihop ögonen så jag bara ser suddigt, förbannat drygt.
Imorgon är det ingen vanlig dag heller :)! För då kommer Marcus hem över dagen. Hade inge planer på att träffa han tidigare men nu när det har blivit som det blivit dom senaste tre dagarna så bestämde jag mig för att umgås med han. Snart kommer han ut! sista denna månad och då är han här för alltid :)! Världens bästa och snällaste Malcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0