Låt det aldrig någonsin ta slut

Att somna med Niklas, under samma täckte i hans säng. Liggandes på hans bröst med munnen vid hans nacke. Mitt ben över hans ben och min arm runt han är det bästa i hela världen. Att få känna hans läppar på mina kinder går inte att beskriva. På morgon är dom seg, nästan så dom fastnar och jag älskar dom. På dagen är dom helt perfekt. Stora och mjuka jag kan inte önska mig annat. På kvällen vill man bara inte låta bli. Det bästa av allt är när vi pussas efter att han har varit på krogen och druckit öl.. Den smaken jag får av hans pussar då kommer jag troligen aldrig glömma. Dom här små sakerna jag märker med han som jag bara älskar. Det sättet han rör på sig när han ska berätta något. När han brukar rycka med sitt öga när han ska pussa mig. Åh det skulle ta minuter. Men jag älskar han som mest när hans öga är trött eller full :) när han är min lilla pippi. Det finns verkligen ingenting jag ogillar hos denhär personen, allt han gör är rätt. Jag har ingenting att klaga på. Jag har ingen anledning att inte älska han. Hur glad han får mig att vara, samtidigt så jävla irreterad ibland.. irreterad på ett förbannat bra sätt som inte får mig att sluta vara glad. Jag älskar när han retas med mig. Kan inte göra annat än att gilla när han ska dryga så förbannat så man får lust att slå han så förbannat hårt. Jag älskar att skratta med han, och åt han. När han pussar mig fast jag egentligen inte alls är sugen. När han kramar om mig och försöker få mig glad när jag är sur. Det sätter han pussar på mig när han åker ifrån mig på morgon. Jag älskar att höra hans röst i veckorna när han är borta på jobb. Varje gång det ringer eller plingar till i telefon önskar jag till gud att det är han. Och när det verkligen är det får jag hjärtklappningar. Jag önskar att jag kunde göra han lika glad som han gör mig.

bilden kanske inte är världens snyggaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0