Iaf en dag det har hänt något, mycket roligt

Umgåts med Malin hela dagen och jag älskat! Började med att vi gick hem till mig. Gick ner till Sätrakrog och käkade pizza. Spelade vi biljard inne i skyttelokalen. Sen gick vi till parken där och tränade lite. Sedan ica och hem till mig. Titta på "superbad" som vart 4 gången för mig eftersom Rickard promt skulle se den hela tiden. Vid 11 gick vi hem till Malin då Jesper körde hem mig. Nu ligger jag här.. helt töm i huvudet känns det som. Saknar min bäbis så förbannat mycket! Jag kommer aldrig kunna vara utan han. Jag vill aldrig vara utan han. jag saknar hans mjuka läppar, när han pussar mig på kinden. Sen vill jag tillbaka till mexico..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0