Ta mig härifrån någon jävla gång

Fy fan säger jag bara, aldrig mått så jävla dåligt.
Började med att vi badade igår, jag Malin och Niklas hemma hos pappa. Efter så vart allt helt svart hela tiden. Jag började må illa och svag i benen. Jag och Niklas gick in och badade mera. När vi skulle gå upp vart allt blää! På vägen hem fick jag förbannat ont i huvudet så jag somnade på soffan hos Niklas. Vi gick in till sängen och jag kunde inte somna. Det gjorde så jävla ont över allt. Spec i huvudet. Halv 1 första gången väckte jag Niklas så han fick hämta en spyhink. Så var det bara att spy i den. Andra gången jag titta på klockan var hon kvart i två. Sedan halv fyra och sista gången var halv 9 imorse. Jag förstår inte alls. Kan inte äta längre, inte dricka.. Jag mår dåligt fan i mig hela tiden. Vet fan inte vart jag ska ta vägen riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0