vad är det frågan om egentligen?

Även om jag har gjort om lägenheten så tar det emot. Omöjligt.. Jag klarar inte av att vara själv, jag kan inte! jag är världens fegaste.

Varje natt jag sover här så händer det något underligt.. En hundjävel skäller precis varje jävla natt mellan 1 och halv 2 på natten.

5 Positiva saker just nu
- Jag fick sommarlov långt före alla andra
- Idag (onsdag) kommer min finaste hem
- Nästa vecka börjar jag att rida
- Hunden har slutat skälla
- Snart Börjar jag jobba, vill ha något att göra på dagarna

5 Negativa saker just nu
- Jag är sjuk, förbannat sjuk
- Att jag är så förbannat mörkrädd
- Ångrar att jag satt upp sakerna i lägenheten som jag gjorde
- har inte alls mycket pengar att leva på just nu..
- jag måste banta

En annan konstig sak som hände idag är att, lyckstolpen som står utanför mamma.. Mitt i ingenstans bara ramlade och slog i marken. Men ingenting på stolpen gick sönder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0