Wokka wokka yäyijä

Vart inge bio, det kändes alldeles för fel i magen för det.. Inte alls rätt
Istället kom Malin och Isabelle. Vi spelade basket med Johan och Peter. Nu ska dom två jag och Charline iväg och fiska över natten.

Jag älskar Niklas. Jag älskar han av hela mitt hjärta. Även om jag har gjort det förr så har dom här dagarna fått mig att få mer känslor för han än någonsin. Jag är troligen kär på nytt. Jag älskar han för att han väljer att pröva igen, fast jag sabbade det. Men det gör fortfarande så fruktansvärt ont.. Att vi lär börja om från början känns det som. Det känns inte sant än. Jag kunde inte tro att det var sant när jag hörde dom där orden i telefon idag. Jag kommer aldrig någonsin att släppa den idioten igen. Det som är dåligt är att jag lovade gud att jag skulle sköta skolan och ta studenten, aldrig mer sura och hjälpa Niklas att städa om han tog tillbaka mig. Jävla idiot jag är: )

Nu ska bäsen ringa, så hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0