Är det verkligen fredag?

Fy fan!
Det rinner tårar hela tiden, tror anledningen är att näsan gör så förbannat jävla ont! Har aldrig varit med om något värre. Och det slutar aldrig rinna heller. Är inte ett dugg ledsen.

Har möte med Mentorn och personalen på UB klockan 13.
Sen får vi se vad som händer. Saknar Malin som en jävla idiot. Kanske tar mig till Max ikväll och myser lite. Ska ta mig tid och träffa Philip ikväll med, kanske någon film eller nått. Som jag saknar han. JAG VET INTE VAD SOM HÄNDER?! jag vill iaf ha öl.. Ska troligen upp med Moster mamma och alla dom där till högbobacken imorgon. Söt Alvin ska vara med, kommer Eric är det ju bara att gräva ner sig i snön.. imån ska jag iaf vara barnvakt till lillprinsen min, Rickard :) vi ska sova hos min älskling. Sov hos han inatt, vi tittade på andra avenyn och mös i soffan. Det känns knäppt och surt att inte få umgås med han. Men babe :)? titta inte i chipsskålen.. hehe

6 dagar kvar sen drar jag

Nyss ätit frulle, får ju bara äta kallt och mjuka saker. HATAR KRÄM

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh ja saknar dig med !!

2010-03-26 @ 12:29:57
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: Niklas

chipsskålen?! Nä, räckte att kolla på golvet så fatta man jöh! :O ;>

2010-03-26 @ 16:37:30
URL: http://niklaslov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0