Busning med tjejorna.

Härlig dag!
Började med möte med personalen. Inslussen är klar så nu är jag fri :)! Moha. For till skolan och där var det dött som in åt helvete. Fick reda på att jag kommer klara G i både matte och svenska.. Gäller att ligga i med engelskan nu alltså. Efter det for jag hem till far min, Lena körde hem mig så hämtade Lina och Eveline upp mig. Pernilla och hon bytte plats :) Hämtade även upp Brander sedan for vi iväg till gävle. Köpte mig nya örhängen och två kepsar där. Vidare till Valbo då det blev lite mer handling. Fyy fan säger jag bara! Ska aldrig mer handla något. Dock har jag ju blivit lite bättre med det nu på slutet :) Tog oss en fika med, skrattade och hade allment roligt sörreni. Nu har jag precis duschat ur en färg med slingor ur håret. Sprang ner till ICA och köpte mig en till. Nu ska jag bli blond, far åt helvete med löshåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0