Förbannade helg

Helgen har inte alls varig rolig.
Kan faktiskt säga att det har varit bland dom sämsta dagarna på länge & jag ångrar precis allt jag gjort & sagt.

Men kan ju också säga att drickandet i lördags var underbart roligt :) har inte skrattat så mycket på länge. Hängde faktiskt upp och ner med, Ja jag skulle visa Fredde hur man brottades, slutade med att jag hängde i luften och alla saker ramlade ur fickorna på mig. Till och med så att tröjan flög av. Träffade gamla idioter man umgicks med under det halvåret man bodde i G-town. Träffade Johan Peter oh Robin på kvällen med. Sedan drog jag Linnea Emil och Mårten ut på äventyr. Sen vart det ju vart på lördag kväll/natt, vart ganska less.. men det blev som det blev.

Nu sitter jag i rummet, som jag ska lämna imorgon. Bara en dag kvar nu.. Så jävla skönt! Men det ser ut som ett helvete här inne! kartonger kläder och allt möjligt på golvet.

Nu sitter jag och väntar på att Johan och Marcus ska hämta mig :) Joel ska också med ut. KRANTZ HAR KÖPT EN HUND! så måste ju med ut och hälsa på både han och nya hunden. Kan ju lova att jag kommer roffa åt mig den om han behöver hundvakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0