Förbannat solig dag.

F1 nice har dagen varit hittills.
Började dagen med att ringa min kära vän Malin. Gck ut på baksidan och satt mig i solen där tärmometern visade 24 grader. Dock låg ju solen bara på baksidan och glänste. Rökte och snackade allment skit. Gjorde mig klar, Peter och Johan hämtade mig här så for jag till stan där jag mötte mamma och Rickard. Köpte mig 5 stycken flaskor hårspray, massa schampoo och annat skit så jag inte behöver införskaffa mig det på ett tag. Ska också åka hem till mamma för att hämta min tvålsamlig med ca 70 tvålar som jag samlat på mig under 8 år, varje tvål kommer från olika ställen. Lite smått roligt sådär. Tog och köpte mig en glass med. Johan och Oeter hämtade upp mig och nu sitter jag här igen. Väntar på att tiden ska rinna iväg så jag får dricka öl. Vart vet jag inte med det löser sig alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0