Första flytt dagen

Hållt på hela dagen i den där förbannade lägenheten.
Hämtad av pappa efter skolan. Hämtade nycklarna och skrev på papper och avtal. Johan Marcus Malin och Peter hjälpte mig att köra saker. Klockan 5 gick jag upp till rummet där alla brukar träffas för att äta. Ja jävlar ja :)! Simon som jag gått i samma klass som bor där. Lite härligt. Mamma kom med Rickard så blev lite grann gjort idag iaf. Mer att göra imorgon. Klockan 7 gick jag och handlade med min kontakt person. Efter det kom Charline och Amanda. Alla åkte hem förutom dom så vi satt en timme och snacka skit, hade roligt och skrattade. Nu sitter jag här.. less som bara fan i helvetet. Jag är så fruktansvärt arg och besviken just nu faktiskt.. På det folk som har sett till att jag trodde att det skulle bli bra.. kännas bra och få mig att tro att detta faktiskt funkar. FUCK OFF! fuck off säger jag bara. Jag vill inte ge det en chans. Just nu vill jag inte ge någonting en chans. Ge upp vill jag göra.. ge upp på att sluta hoppas. Och jag vill verkligen inte höra att det kommer bli bra, ljug inte för mig. Så var det ju det här med att klara av när det kommer motgångar.. Slicka mig i röven!
Får iaf internet i morgon.. Det här är det värsta jag någonsin givit mig in på. Tur att det bara är 7 stycken som vet om den nya bloggen SÅ JAG KAN SKRIVA HUR MYCKET JAG HATAR STÄLLET!

Charline:
tänk om dom kommer snart och säger åt oss att gå
Natalie: då säger jag fan "Börja fan inte tjata på me e, då flyttar jag ut på dirren"
så skratta vi tills vi pissa på oss alla tre

Lite bilder kan ni få på den halv klara lägenheten. Känner ni i magen? Hur ont det gör att ens titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0