Fredag unt öl, hejdå för kvällen


Ett till inlägg hinner jag med innan Sigge kommer :) fasen va seg han är!  Men sånt är livet. Han hämtar mig, sedan följer han med till mammas kompis Jenny. Skönt att umgås med han idag faktiskt, lite saknad sådär. Efter att ha varit där en stund går vi hem till mamma, med eller utan henne. Linnea skulle komma och dricka hon med. Sedan kommer det mer folk. Efter att ha druckit där ett tag drar vi vidare. Får se hur det blir ikväll. Jag kommer troligen vara snorfull, orkar inte veta vad jag håller på med just nu :) nää så full ska jag inte bli.

Skriver ett inlägg ikväll när jag kommer hem. Dom är ju faktiskt alltid roliga att läsa dagen efter. Imorgon blir det ju också Högbobacken, yäy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0