Fullt upp hela dagen..

Fy i helvete vilken jävla dag må jag säga.
Det första jag gjorde när jag kom hem i morse var att måla klart alla ramarna. Plockade ihop lite annat skit & satt väl mest vid datorn. Tog bussen ner på stan & mötte Charline. Därifrån gick vi till monnes. Blev inget att hjälpa till att jobba idag, vi for till ikea istället. Där vart det ju stor handling för Natalie.. känns som att jag har köpt en hel jävla lägenhet. Men det kommer bli nice :) Efter det for vi till mormor. Hälsade på nya hunden Ebba. Adam den skit ungen var där också, visade oss ett spel på datorn han va så duktig på.


Efter mormor åkte vi till lägenheten jag bodde i förr. Fy fasen.. hade lust att sätta mig ner & grina. Saknade det så stort! alla gånger man gått full i den trappan, alla festerna bråken & dom mysiga dagarna.. hur vi kunde sitta där inne i flera dagar utan att göra ett skit. Mest av allt saknade jag Spot..

Men efter att ha varit där & hämtat tavlor barstolar osv osv åkte jag hem. Hämtade även min "krittavla" som är två meter lång :) man kan alltså måla med kritor & sedan sudda. Just nu är den fylld av Marcus Ellners & Johans nakna brudar.. Nu har jag & Emma suttit i 2 & en halv timme, målat pysslar läst gamla saker som är mina, skrattat så vi grinat. Nu håller jag på packar kläder saker kläder saker kläder saker.. FAAAN va drygt det är. Rök sugen är jag med men ingen som kan prata med mig i telefon :(..

Har ju som sagt fullt upp i helgen med.. Eller ja? imorgon blir det öl. Upp på lördag för att grilla plus pulka i Högbobacken med gänget. På lördag kvällen har jag & Sigge bestämt oss för att dricka öl. Har nog lyckats gått med Peter & Johan på den fronten med :) Söndag blir det att se till att allt är i sin ordning sedan är det WIPEOUT! sista helgen jag är fri :( sista helgen jag får dricka öl & sova borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0