Gävle sjukhus

Sitter nu på Gävle sjukhus. Bedövningsplåster på hela armen så kan knappt skriva.
Operationen vart uppskjuten en timme så fick mig lite tid till datorn nu. Får ju varken röka eller äta så börjar bli lite små grinig.. Men? det är väl bara att stå ut. Nyss fått reda på att jag bara får ha datorn och mobilen på när jag är 3 meter ifrån en maskin?! Jaha.. Får väl gå ut i korridåren och sätta mig då, taskmörtar. Tagit av mig alla armband igen, örhängen och den i tungan. Känns inte alls normalt.

Detta måste ha varit den äckligaste natten på länge.
La mig vid 3 tiden, satt på en film jag redan sett för att inte ligga och små titta på filmen. Vet inte hur fan jag ska förklara men jag var vaken.. samtidigt som jag sov och hörde filmen. Vaknade klockan 6 så då var det bara att kliva upp för att duscha. Nu är det inte många minuter kvar. Ska iväg och få en säng nu och byta om till sånadär fula förbannade kläder. Sedan ska jag somna in, fan vad jag verkligen ska streta emot:)! Fast det kommer ju tydligen inte gå men jag ska då klara det!

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg du har :) Gillar headern!

Kolla gärna in min blogg med och säg

vad du tycker om den :P

2010-03-24 @ 07:56:26
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: brander

hör av dej om man får komma och hälsa på !

2010-03-24 @ 08:52:18
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0