Good and bad things

Skulle ni ta åt er av texten får ni helt själv ta & skylla er själv helt enkelt. Men ett eller annats kan vara skrivet till någon idiot då det kan hända att jag kan nämna namn.


-TUMMEN UPP FÖR UNGA MAMMOR! Det spelar ingen roll vilken människa det är som säger att unga mamma är dum i huvudet, idioter omogna osv osv.. så kommer jag ganska starkt att INTE tycka om den personen för 5 öre.
- Detta väder som är ute nu är toppen!
- Min mamma jobbar på monnes vilket betyder att jag får gratis mat :)



- Varje jävla dag när jag loggar in på msn, så är det någon jävel som har addat mig. & det värsta är dom inte kommer från sverige. Oftast är det samma adress flera gånger med. Det är sådanna gånger det faktiskt är till låtet att ha LITE.. endas lite emot utlänningar. SLUTA ADDA SVENSKARS MSN!
- Är det något ord jag hatar så är det "mannen & bror". Herregud.. flytta till afganistan om ni ska prata på det sättet.
- Dammsugare.. vem fan kom på att dom skulle låta så jävligt ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0