Good and bad things



Skulle ni ta åt er av texten får ni helt själv ta & skylla er själv helt enkelt. Men ett eller annats kan vara skrivet till någon idiot då det kan hända att jag kan nämna namn.



- Ett stort plus till dom som redan börjar bli brun. Spelar ingen roll om folk solar i solarium så är det denna månad man ska lägga på sig lite färg.
- Våran dusch.. AAhh nu ska jag sätta mig i den och få massage.
- Till alla som inte har fått körkort och bil ännu. Ni som inte släpper ut några avgaser och förstör jorden ännu mer. Ser till att det inte blir översvämning om 10 år. Dok kommer jag bli en av dom sen.. :(



- Jag hatar rasister och nazister så förbannat hårt. Jo visst får man tycka att dom kommer och förstår vårat land osv osv. Jag hoppas verkligen att något lan börjar kriga med sverige. Ska vi se vart fan alla  "Rasisterna och Nazisterna" tar vägen.. Dom kan sitta kvar i sverige och dö tycker jag :) Eftersom dom inte vill vistas med utlänningar.
- Folk som väcker mig låt mig vara för i hevete! Jag är snart 18 år och borde inte få ha tider då jag ska kliva upp om jag är ledig. Tur slipper jag det nu.
- Media.. media idag är helt sjukt! Jag tror att om dom slutar skriva ner hur fan folm blir mördad skulle det vara så mycket mindre folk som dör. Sitter det 10 stycken psykfall och läser tidning och det står "Mannen på 46 åt högg ihjäl barnen i familjen och våldtog mamman" ja då sitter minst 3 av dom där 10 och tänker att dom ska vara värre än han som mördare. Såna sjuka människor finns det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0