Good and bad things



Skulle ni ta åt er av texten får ni helt själv ta & skylla er själv helt enkelt. Men ett eller annats kan vara skrivet till någon idiot då det kan hända att jag kan nämna namn.



- Små fjortisar som faktiskt kan ha attityd utan 5 liter "svart på en kvart" i antisktet, alltså brunkräm.
Det jag menar är att.. 14-15 åringar som inte bär smink & kan käfta emot ger jag tummen upp till. Inte för att det är bra att dom gör det i huvudtaget. Men hellre dom än dom små äckliga krypen som springer runt med smink & ser allment dryg ut bara då.



- Alltså vafan? Vi tar ett tex.. Dom här frågorna man svarar på, som någon har suttit & gjort som den jag gjorde i mitt tidigare inlägg. Eller när det är olika kategorier som "sex & kärlek" eller "familj/vänner" är ingen människa.. Det är frågor, man svarar på datorn. Hittade senast en idag
"Hur många har du haft sex med? - vilken jävla fråga! som att du ska bry dig"
För det första.. VARFÖR ENS KOPIERA TEXTEN FRÅN FÖRSTA BÖRJAN NÄR MAN INTE TÄNKER SVARA PÅ EN FRÅGA.. & för det andra ÄR DET INGEN "DU" III DATORN. För i helvete.. Det vore annat om det stod "jag natalie, undrar hur många du malin (ett exempel) har legat med?" När det börjar komma sådana frågar lovar jag att inte haka upp mig på att idioter tror att någon sitter inne i datorn & skriver dessa frågor, sedan skriver upp svaren & för dom vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0