godnatt



Här sitter jag, helt tom i huvudet.
Ledig imorgon och det känns skönt som fan! Detta tar livet av mig, hit och dit.. där och här. Tankar, funderingar undringar men inga frågor.. ingen talan & inget prat. Har nog aldrig varit så trött som jag har varit denna vecka.. i hela mitt liv. Åkte iaf till max med Peter & Johan. Fan va skönt det var, satt & pratade i nästan en och en halv timme om allt och ingenting.

Som vanligt.. när kvällen närmar sig ska jag självklart sakna Niklas som en tok.
Helt ärligt önskar jag att han blir sjuk. Så han blir sängliggandes i 3 veckor, då jag kan mysa med han fram tills jag åker. Medans jag är borta kan han få vara friskt. Sen får han bli sjuk igen när jag kommer hem. Förstår ni? 3 veckor kvar sen jävlar blir jag borta i 16-17 dagar.. Borta från precis allt i denna äckliga håla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0