Jävlar vad det bär av

Åjra åjra åjra vart ska jag börja?!
I förrgår tog jag en veva med Sigge & Malin runt Högbosjön.
Igår så gick jag från Stensätra till Skolan. Hämtade upp Malin på vägen hem så får vi ut på lite vandring. Senare på kvällen kom Brander till oss i skogen med längdskidorna! så vi tog oss ut till skogen igen & körde en runda. Halva rundan gick åt till att komma på hur fan man åkte?! men sen jävlar for det av. Men fukk va jobbigt det var. Säger som igår.. "Detta är inte roligt, detta är en sport för nördar!" faktiskt.. så jävla roligt var det inte. Men man fick ju sig några blåmärken hit & dit. Efter det hämtade sigge oss så for vi till donken för att äta glass. Efter att jag drygade med händerna i ansiktet på Sigge & petade han i näsan tog han tag i mig & tröck upp glasskartongen med rinnande glass i ansiktet på mig. Så då hade jag glass i hela håret. Sådant snällt ex man har..

Efter så drog ja ut med Johan i ny bilen, Peter & Ellner var med. Dom släppte av mig hos Niklas, underbart! Kände mig dock lite taskig.. När han äntligen gav med sig på att titta på andra avenyn så hade inget nytt avsnitt kommit ut. Sedan när jag ville titta på saltön somnade jag till i soffan. Men hur glad som helst blev jag iaf :) Faktiskt så slutade han titta på filmen han tittade på när jag kom. Älsklingen dååå, stackars liten ja.

Kommentarer
Postat av: brander

fan fick du bilden ifrån ? orka printa hahaaa

2010-03-11 @ 13:39:41
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0