Kärlek är en smärtsam grej som gör ont. Men funkar det, så finns det inget bättre.

Nu ligger jag i sängen trött som ett anus, hela kroppen värker. Men jag vill ändå inte sova.. inte utan min älskling. Blev inte till att sova med han så mycket i helgen. Men jag kan bara vara glad att säga att det iaf är där jag hamnar tillslut, på kvällarna. Med han. Tanken av att tänka på att jag ska vara borta från han i 17 dagar som kan bli upp till 20 dagar får mig faktiskt att somna nu ungefär. Den ger mig rysningar i kroppen på ett sjukt dåligt sätt. Det värsta är att jag tror att han inte kommer att finnas kvar när jag kommer hem, en sådan grej jag fått för mig.. Och innan jag skriver förmycket så ska jag sova. Natti Natti (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0