Lite om gårdagen och dagen

Bilderna är sen igår och idag.

Igår hade jag fullt upp.. någoting hela tiden!
Klockan 8 sjukhuset i gävle. Hemma vid halv 10.. duschade vilket inte gick bra. Frukost klockan 10 sedan gick vi igenom lite saker. Klockan 11 vart det banken. 12 var jag i skolan sedan klockan 15 åkte jag och Malin hem till mig. Höll på, drack kaffe på balkongen och mös. 17:00 var det middag. Pappa Lena Kalle och Emma kom med internet lite lampor sängkläder osv vid 19:00 och stannade ungefär 40 min. Sedan kom Sigge vid 20:00. Efter 10 min kom Lina Anna Rama och Carro med fika, saft och bullar. Snackade lite skit sedan drog dom, tog Malin med sig. Peter och Johan hämtade mig så åkte vi till far min och hämtade alla DVD filmerna. Tillbaka hit och packade upp det. Vid 22:00 åkte dom iväg. Jag duschade och gjorde lite saker sen träffade jag honey. Som jag hade saknat efter han :( Sov hur bra som helst.

Vaknade idag, for till tandläkaren. 12:00 vart jag i skolan då vi gick och käkade. Föreläsning till halv 2 och nu sitter jag här. Ska upp till personalen om en timme för att göra del 1 av programet. Sedan ska vi äta middag vid 17:00 och efter det kommer Charline Johan Peter hoppas jag. Eller Charline kommer iaf. Vi ska baka bullar :) Fick ett sms av Johan igår "imorgon ska vi göra något roligt, men du får inte banga" nehepp? spännande. Ska hämta TV idag med. Fan vad jag har saker att göra! såhär kommer det se ut i en vecka och några dagar till. Nu ska jag duscha och se till att få något gjort. Nyss gjort kaffe så ska ta mig lite sånt först med en cigg på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0