LOL

Herregud.. jaja
Va tycker du själv att hon är då?
Ta bort inlägg
Herregud.. jaja
Va tycker du själv att hon är då?
Online Mephan skrev den 22 mars 2010 14:45
Va? haha nej?
haha liksom, ett gäng 18 åriga tjejer på krogen sa "känn dig fjortisstämplad" åt henne
Så sa hon "nej jag är inte fjortis, jag är en mamma så jag kan inte vara en fjortis, så det så"
Då asgarvade dom och sa "lilla du, fjortis är ett beteende ingen ålder och du bevisade precis att du är en äkta fjortis"
Ta bort inlägg
Online nattos skrev den 22 mars 2010 14:41
annars kanske du tycker att det är roligt att skryta om det?
Ta bort inlägg
Online Mephan skrev den 22 mars 2010 14:39
hehe kul o se va någon tycker om de bara
Ta bort inlägg
Online nattos skrev den 22 mars 2010 14:36
vadå vad jag tycker om det?
Vad vill du att jag ska tycka? och varför vill du berätta det för mig?
Ta bort inlägg
Online Mephan skrev den 22 mars 2010 14:15
Tjao, hehe normal mamma min flickvän har va, hon gick ut på krogen förra helgen i kort kort kjol och utan strumpor. Så när hon kom till krogen tog hon av sig skorna och var där inne helt barfota haha xD
Plus att hon inte hade druckit något alls, bara en enda 2,25% Cider och så låtsades hon ha druckit massa annat, hon spelade stupfull haha
Vad tycker du om de? haha :D
Ta bort inlägg
Online nattos skrev den 11 januari 2010 04:18
nej det är inte sant.. Fjortis = ett ufo som försöker vara en människa med ett fjolligt beteende

Tycker fortfarande inte en mamma kan vara en fjortis.. Hon vet väl vad hon håller på med & har ett ansvar vilket fjortisar INTE har.. dom har inte ens fattat att dom ska landa på jorden & börja ta tag i saker & ting

Ta bort inlägg
Online Mephan skrev den 11 januari 2010 04:14
hehe ok, men som dom säger. fjortis är ingen ålder, det är bara ett beteende. kan ju va sant
Ta bort inlägg
Online nattos skrev den 11 januari 2010 04:13
som mamma kan man dock inte vara fjortis.. tycker jag iaf.
Ta bort inlägg
Online Mephan skrev den 11 januari 2010 04:11
Haha ok, inte som ett gäng tjejer säger då? xD
Dom säger att hon är en fjortis och att dom nu ska ge henne ett fjortisrykte haha :D
Låter ju fan skitkul om dom ska försöka xD
Ta bort inlägg
Online nattos skrev den 11 januari 2010 04:10
säga att hon är skön
Ta bort inlägg
Online Mephan skrev den 11 januari 2010 04:08
tjao :) du jag undrar bara de här...
Vad skulle du kalla min mamma för då hon gör dessa saker xD
1. hon spelar stupfull på en 2,25% cider från ICA och går runt och skriker på stan/krogen
2. Tror hon är bättre än alla andra.
3. Använder mängder av brunkräm
4. Går in utan strumpor och skor inne på krogen.
haha :D

JISES FUCKING GAD! varför skriver han ens? som ni ser skrev han i januari och höll INTE med om att en mamma inte kunde vara en fjortis vilket jag tycker att man inte kan vara. Nä nu helt plötsligt är det hans flickväns mamma som tycker precis som jag. Idiot.. idiot idiot idiot. Rätt lika som där.. hans mamma och hans flickväns mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju fjortis, då borde du veta om man inte är det.

2010-03-22 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0