Se till att få något gjort nu då Natalie

Titta vad som kom ur min näsa när jag nös mig! Ganska gullit va?
Det är den där stora saken som har suttit och gjort ont i näsan hela tiden. Började blöda igår när jag var hos Nikls pga att han tröck upp min näsa och då va den där förbannade saken i vägen.

Nyss druckit en kopp kaffe och tagit en cigg ute. Bättre än så blir det fan inte!

Snart ska jag ta och trycka i mig lite mat. Sedan fara iväg och leta dammsugarpåsar och köpa tvättmedel och tömma kontot på pengar. Har nämnligen tvätt klockan 19:00 och det längtar jag verklige inte till. Ser just nu ut som ett helvete här hemma. Diska lär jag göra med. Försöka packa det mesta ikväll så jag har lite att göra imorgon. På Torsdag far jag iväg..

Kommentarer
Postat av: ANNA JOHANSSON

jag som var så jälva hungrig, nu blir det inte mat på några dagar. men vad fan är det för nått? din hjärna som har följt med ut????



JAG MÅSTE SPY!!! :

2010-03-30 @ 17:32:31
Postat av: Natalie

Nej det är väl en snorboll eller en skorpa :)Va inte direkt så att jag petade på den och tittade. Höll på spy själv faktiskt

2010-03-30 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0