Solig dag i mars

Gud vilken underbar dag.
Vaknade och pussades med Niklas. I bilen på vägen hem frågade Johan om jag ville följa med till junkyard om två veckor. Who the fuck says no to that? När jag kom hem hoppade Emma på mig, stod på samma ställe i en kvart och kramades med henne. Somnade en stund sedan for jag till stan, mötte upp Malin sedan gick vi mot mamma så följde hon med till stan. Gick för att fika. Efter en stund kom moster Sanna som hade Alvin med sig :) Det var ju bara tur för mig för då hade jag en anledning att köpa en till bulle som han och jag delade på. Efter det tog gick vi till zoo på stan. Jag köpte ett hundben till Ronja, the big beefy dog. Sedan tog jag mig till uppdrag att ta Alvin ur vagnen för att hålla han i handen så han fick gå lite på stan. He must be the cutest kid in town. Mamma tittade på mig lite konstig och sa dom där orden som vanligt.. "när ska jag få bli mormor då?" sällan. Tog bussen hem och nu sitter jag här :) Lyssnar på musik och tänker ge mig ut på en prommis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0