Tålamodet är inte min bästa vän

Fan va trött jag blir! Nu har jag varit här sen klockan 7 imorse och väntat på en liten jävla operationhelvete! Trodde även att jag skulle dö nyss. Utan att tänka på det tog jag dropp påsen och släpade med mig in på toaletten. I mina tysta tankar tittar jag på påsen och upptäcker att hela slangen är röd. PANIK! Satt och halv grinade inne på toan samtidigt som jag försökte skynda mig att pissa men det gick bara saktare. Sprang ut i korridoren och frågade efter hjälp. När tanten väl hjälpt mig till sängen och jag ligger där för att skölja ren slangen märker jag att det kommer luft i den. Och tantfan bara går iväg? Luften kom allt närmare och närmare armjäveln på mig så jag slet bort de jäveln och höll för fingret så blodet inte skulle spruta ut. Nu är jag utan den jäveln. Dom tror att operationen blir innan två, annars skär jag huvudet av dom. Ligger nu och tittar på film så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0