Tisdag

Har precis diskat åt Niklas. Han ska vara jävligt glad för det han. Det värsta jag vet är att diska, ta i blöta trasor och bestick. Usch.. Aldrig varit en riktig höjdare det eller. Tror min bacillskräck börjar komma tillbaka? Eller så är det bara vattnet som äcklar mig.

Nu hämtar SnyggDanne mig :) grr! Ska upp till personalen och göra sista delen. Igår handlade det om ärligthet. Vettefan vad det är för skit idag. Vid 12 tiden åker jag in till sjukhuset och blir där hela dagen. Operation kl 7 i morgon bitti. Och ingen kommer vara där när jag vaknar :( heeeelt själv kommer jag få vara hela natten.. Buhu! Äh :) kommer iaf hem på torsdag men tar väl datorn med mig skulle jag kunna tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0