Torsdag redan

Så där då va :)
Nu har jag målat klart & klistrat ramarna & dom två speglarna. Satt i kort i varje tavla. 14 ramar med kort i just nu & det ska bli minst 20 till pga jag ska fylla en hel vägg med kort & en snowboard så det blir mycket att göra. Men det är värt det :) Just nu längtar jag som en galning till operationen.. Kunna andas genom näsan igen. Är inte alls orolig eller närvös som förra gången, bara glad.

Nu ska jag snart ta bussen efter en dusch ner till stan & hjälpa mamma att jobba. Sedan ska jag åka till ikea för att köpa lite smågrejer. Som en tvättkorg tex :) Behöver en massa jävla hyller med om jag ska få plats med 400 dvdfilmer. Ska även leta på en tuggummi automat där man får 4 små för 1 krona. Har nämnligen köpt 4 glasburkar som jag ska fylla med tuggummi & ha på vardagsrumsbordet, kommer bli fucking kalas! & självklart mina läsare.. så kommer AIK hänga någonstans med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0