Det går bra nu


Jag är kär i låten.. Så förbannat RUSKIGT bra.

Jora satt, dom hämtade mig så åkte vi och tittade på lillhunden, så jävla söt! usch. Tjejen hans borde vara lyckligast i världen :). lite avis faktiskt. Stod vid volvo ett bra jävla tag oc snackade skit.

Ja just nu är det wipeout på tv.. och jag får inte titta. Vilket helvete jag lever i ibland. Datorn håller på igen, ska pissa på denhär fula saken.
Johan frågade om jag ville titta på film.. Nej sa jag då etersom jag trodde att jag skulle få titta men icke det nej. Linnea ville att jag skulle komma och dricka i gävle med henne Emil och Mårten. Men vafan?

Nu ska jag ringa min efterlängtade Malin som jag får träffa imorgon. Hon ska hjälpa till i lägenheten :) En cigg på dethär så är jag på fötter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0