En tokig söndagnatt

Hel galen kväll! Sjukt rolig.
Började med att Johan Peter Ellner och Marcus hämtade mig, sedan Malin. For till donken och satt där ett tag. Sedan bestämde vi oss för att göra bomber. Till statoil och köpte bakpulver sedan vare bara att  sätta igång. Stod på coop parkering och väntade  i en halvtimme på att dom skulle svälla men inget hände. satte ihop ett band i bilen med. Jag på gitarr Johan på trummor Malin på synt Ellner var lite som han ville sedan Peter som sjöng. Körde lite lekar sedan hade jag och Johan allsång. Bomberna smällde aldrig. Johans sko började brinna. slutade med att jag Ellner Johan och Peter stod på sibylla parkeringen till halv 2, pratade om allt och ingenting. På fredag blir det drag iaf med grapparna. Ibland är jag så jävla glad och lycklig att jag har dom jag har. Att jag träffade Johan Ellner och Marcus. Den våren kommer jag aldrig att glömma.

Fullt upp hela veckan.
Kommer vara helt slut när fredag kommer, precis som denna vecka som varit slutade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0